Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila a trecut într-o nouă fază spectaculoasă de construcție: se montează grinzile din metal care vor susține platforma din zona centrală a podului.
Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila a trecut într-o nouă fază spectaculoasă de construcție: se montează grinzile din metal care vor susține platforma din zona centrală a podului.
Este una dintre cele mai importate investiții în infrastructura rutieră.
Lucrările au avansat la 60%, iar autoritățile se așteaptă să fie încheiate la finalul acestui an.
Odată cu finalizarea podului, ar urma să fie gata și drumurile de legătură.
Cu o lungime de aproximativ 2 km, va fi cel mai mare pod din România și al treilea din Europa. Investiția se ridica la două miliarde de lei.
"Încă 38 de segmente din zona centrală a tablierului vor fi montate cu o frecvenţă medie de două piese pe zi. Operaţiunea este foarte importantă deoarece în cazul în care nu este respectată ordinea de montare există riscul fracturării pilonilor podului!", a scris, pe Facebook, și ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.