Bradul românesc a învins, anul acesta, în competiţia cu oferta din import
A fost forfotă în piețele din Capitală. Mulți bucureșteni au venit încă de dimineață în piețe să cumpere bradul de Crăciun. Misiunea nu a fost deloc ușoară.
Oferta a fost generoasă, pentru toate gusturile și portofelele.
Bătălia s-a dat între bradul românesc și cel de import. A fost o luptă pătimașă în oferte între vânzători.
Unui brad îi ia minimum 5 ani ca să ajungă la înălțimea potrivită pentru a fi folosit ca pom de Crăciun.
Pentru cei cu respect pentru natură, alternativa este la îndemână, deși mai costisitoare: brazii la ghiveci.
Cine n-a avut un buget generos a plecat acasă cu o crenguță.
Amatorii de chilipiruri vor găsi brazi până în ziua de Crăciun. Iar piața abundă de marfă. Numai Romsilva a scos la vânzare peste 65.000 de pomi de Crăciun.