Cui mă pot adresa? Hidroelectrica suplimentează numerele de telefon pentru detalii pe tema liberalizării pieței
13 Ianuarie 2021, 16:34
(actualizat 13 Ianuarie 2021, 17:00)

Hidroelectrica suplimentează numerele de telefon de la call-center pentru a veni în sprijinul consumatorilor care vor să-şi schimbe furnizorul de energie, în contextul liberalizării pieţei.

"Pentru a veni în întâmpinarea clienţilor Hidroelectrica, am publicat o serie de întrebări frecvente primite în această perioadă, cu răspunsurile aferente. De asemenea, Hidroelectrica anunţă suplimentarea numerelor de telefon ale Call Centerului dedicat pentru informarea clienţilor companiei în privinţa ofertei concurenţiale şi a tuturor temelor de interes", a anunțat compania pe pagina de Facebook.

Compania a publicat pe site-ul său și răspunsuri la întrebări frecvente.

Piaţa de energie electrică a fost complet liberalizată la 1 ianuarie 2021.

Tarifele finale nu mai sunt reglementate de Autoritatea Naţională de Reglementare în Energie.