ONG-urile sar în ajutorul DSP. Se pregătește un call center bazat pe voluntariat care va răspunde întrebărilor pacienților

5 august 2020, 11:11

Raluca Paraschiv a explicat că voluntarii implicați în proiect preiau din apelurile DSP. Linia telefonică se adresează pacienților, persoanele care au un test pozitiv, persoanele care sunt contacți ai unui depistat pozitiv.

Urmează să preia apelul unul dintre voluntarii noștri foarte instruit și foarte empatic, pentru că empatia este o componentă importanta, să nu uităm că sunt oameni care se îngrijorează (…) Voluntarii vor înregistra datele persoanei respective, vor da informațiile pe care le vom avea de la specialiștii DSP, ca un fel de scenariu, pentru că sunt anumite proceduri care sunt stabilite deși ele nu sunt comunicate public foarte bine (…) Întrebările acestea pe care oamenii și le pun, la care noi să putem răspunde mai rapid, a declarat Raluca Paraschiv.

Se dorește ca linia telefonică să funcționeze non-stop, dar acest lucru va fi posibil în funcție de numărul de voluntari care se vor implica. Persoanele care vor răspunde la telefoane vor fi instruite cu ajutorul unor scenarii realizate de reprezentanții DSP, pe baza experiențelor de până acum, a explicat președintele Geeks for Democracy.

Partea tehnică a call centeru-lui va fi activă începând de mâine, apoi urmează instruirea.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite