Punctul feroviar de frontieră Câmpulung la Tisa, redeschis după 15 ani

Punctul feroviar de frontieră Câmpulung la Tisa
Punctul feroviar de frontieră Câmpulung la Tisa
15 noiembrie 2022, 15:12

În anul 2007 a circulat ultimul tren de călători între Ucraina și România, prin cele două puncte de frontieră Teresva (UZ), respectiv Câmpulung la Tisa (CFR).

Pe 12 octombrie, SRCF Cluj a redeschis punctul feroviar de frontieră Valea Vişeului, care permite reluarea circulației trenurilor de călători la granița cu Ucraina, pe linia cu ecartament larg Berlibas (UZ) – Valea Vișeului (CFR).

„SRCF Cluj continuă programul de reparații la infrastructura feroviară, lucrări care au drept scop fluidizarea traficului feroviar transfrontalier pe relația direct Teresva (UZ) – Câmpulung la Tisa (CFR) – Sighetu Marmației – Bocicoi – Valea Vișeului (CFR) – Berlibas (UZ), în prezent fiind în derulare reparațiile pe linia cu ecartament larg Câmpulung la Tisa – Sighetu Marmației, respectiv Sighetu Marmației – Valea Vișeului (ecartament mixt), lucrări estimate a se finaliza până la finalul anului”, au spus reprezentanții CFR Infrastructură.

SRCF Cluj continuă programul de reparații la infrastructura feroviară, lucrări care au drept scop fluidizarea traficului feroviar transfrontalier pe relația direct Teresva (UZ) – Câmpulung la Tisa (CFR) – Sighetu Marmației – Bocicoi – Valea Vișeului (CFR) – Berlibas (UZ), în prezent fiind în derulare reparațiile pe linia cu ecartament larg Câmpulung la Tisa – Sighetu Marmației, respectiv Sighetu Marmației – Valea Vișeului (ecartament mixt), lucrări estimate a se finaliza până la finalul anului.

“De la începutul anului, odată cu izbucnirea conflictului din Ucraina, CFR SA a depus eforturi susținute pentru a face față creșterii capacității transportului feroviar de călători și de marfă, înregistrat atât în punctele de frontieră de la granița cu Ucraina (Valea Vișeului, Halmeu și Vicșani), dar și cele de la granița cu Republica Moldova (Cristești Jijia, Socola, Fălciu și Galați Largă), prin lucrările executate în regie proprie, lucrări care au avut drept scop atât reluarea traficului feroviar pe linii CF (ecartament larg/ecartament normal) închise cu ani în urmă, dar și îmbunătățirea condițiilor de tranzitare și de manevră pe liniile din stațiile de cale ferată” transmite CFR Infrastructură.

 

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite