Turiștii păgubiți de agenția Omnia s-au întors acasă. Oamenii au fost nevoiți să-și plătească încă o dată sejurul

26 octombrie 2017, 21:52

Sejurul de 18 zile a fost o aventură nedorită pentru cei aproape 50 de turiști români care au cumpărat vacanțe de la Omnia Turism în Asia. După prima săptămână din turul Malayesia, Thailanda, Singapore au aflat că trebuie să plătească încă o dată vacanța. Agenția nu transferase niciun leu.

Oamenii spun că vacanța mult visată, pentru care au făcut economii tot anul sau chiar s-au împrumutat de bani, s-a transformat într-un coșmar atunci când au aflat că sunt blocați în zona Puket. S-au trezit peste noapte că trebuie sa rezolve pe cont propriu problema cazării.

Potrivit Ministerului Turismului, Omnia Turism este agenția care a produs cea mai mare pagubă după anii 1990, peste 7 milioane de euro.

8 500 de pachete de vacanță vândute pentru anul viitor au fost anulate. Ca să aibă șanse să-și recupereze banii, oamenii trebuie să depună un dosar la firma la care agenția Omnia e asigurată.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă

Trei vești proaste despre vacanțele de anul acesta

România a pierdut un milion de turiști străini, în ultimii patru ani