Șuetă la casele de marcat lente, instalate în supermarketurile din Franța. Cumpărătorii și casierii pot interacționa fără presiunea timpului

14 februarie 2022, 08:04

Conceptul caselor de marcat lente începe să prindă din ce în ce mai mult. Clienții pot alege o astfel de casă de marcat unde cumpărăturile sunt scanate ceva mai lent, tocmai pentru a lăsa timp suficient pentru o conversație între cumpărător și persoană de la casă.

Avem impresia că suntem un număr, putem să discutăm un pic cu persoana, e frumos.

Am petrecut puţin timp şi este drăguţ, discutăm, facem schimb de impresii, e drăguţ, au spus cumpărătorii.

Automatizarea și toate noile tehnologii scurtează timpul petrecut într-un supermarket, iar relațiile dintre cumpărător și vânzător s-au redus foarte mult. Criza sanitară a sporit singuratea pentru mulți și a arătat tuturor cât de important este contactul uman.

Ştiu foarte bine că există oameni izolaţi. Am oameni care vin de mai multe ori pe zi. Oamenii au nevoie de această interacţiune.

Există momente în care vin doar pentru o sigură pâine, de exemplu, şi le ia timp, au nevoie de 20 de minute pentru a vorbi, au spus casierii.

Multe supermarketuri din Franța au optat pentru această nouă tendință și au decis ca una dintre casele de marcat să devină o casă de marcat lentă care să permită mici discuții și schimburi de impresii între cumpărători și vânzători.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă

Franța, prima țară cu o lege împotriva hainelor ieftine chinezești

Referendum la Paris, pe tema triplării tarifelor de staţionare pentru SUV-uri